четверг, 10 ноября 2016 г.

Особиста робота від імені учня формулює очікування та веде до власних досягнень

Завдання вчителя полягає в тому, щоб  активізувати учнів до самостійного розв`язання творчого завдання, розбудити в нього бажання засвоїти новий матеріал, навчитись з ним працювати. Як же цього досягти?
       Особисто я вважаю, корисно та необхідно поставити себе на місце учня, виконавши роботу від його імені, . Це дає вчителю можливість зрозуміти, що учень відчуває під час роботи, з якими труднощами він стикається, винайти шляхи їх подолання. Педагог може проаналізувати зрозумілість мети проекту учням, реальність виконання поставлених завдань, сформулювати для себе очікувані результати. 
Після виконання такої роботи вчителю легше знайти спільну мову з учнем, вирішити проблему виникнення неактивності, уникнути  невирішених проблем. 
Як Ви вважаєте, чи варто вчителю стати на місце учня? На що може вплинути виконання роботи від імені учня? Мені дуже цікава Ваша думка щодо цих питань! Поділіться нею в коментарях, будь-ласка!

Комментариев нет:

Отправить комментарий