суббота, 12 ноября 2016 г.

Формуюче оцінювання


І знов я занурилась в наступний етап нашого навчання, а саме - в розробку формуючого оцінювання проекту для учнів. Це поняття нове для мене, і дуже хочеться, щоб цей "блин не был комом"! А для цього просто необхідно було переглянути навчальні матеріали, презентації, приклади інших колег.
Отже, стає зрозумілим, що кожен учасник проекту повинен мати можливість не тільки працювати над розкриттям теми проекту, а й вміти оцінити свої старання та досягнення. Вочевидь, деяких колег може "налякати" робота в проекті та самооцінювання. Багатьом з нас ще потрібно вчитися бути обєктивним по відношенню до себе. Ця таблиця допоможе учню визначити рівень своєї участі в проекті, усвідомити проблеми, які заважають йому досягти успіху в груповій роботі, визначити шляхи подолання бар`єрів (психологічних, технічних).
Робота учня оцінюється за критеріями, які акцентовані на обґрунтуванні теми, вмінні співпрацювати в групі, обсязі та повноті розробок, матеріальному втіленні й представленні проекту, усвідомленні значущості виконаної роботи.


3 комментария:

  1. Дуже цікавий зразок формуючого оцінювання!

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую, Лія Миколаївно. Хотілося додати трохи атмосфери дошкільництва)

    ОтветитьУдалить
  3. Креативно. Саме такі (ігрові) методи аналізу та самоаналізу найефективніше спрацьовують з педагогами-дошкільниками.

    ОтветитьУдалить