четверг, 3 ноября 2016 г.

Метод проектів як засіб
креативно-пізнавальної діяльності учнів

                                                                   

                          Мислення тим відрізняється від думання, що воно завжди проблемно.
           
Валентин Борисов


В умовах реформування освіти значна роль приділяється вихованню особистості, здатної самореалізуватись, самовизначитись, самоусвідомитись у реаліях сучасного життя.
З огляду на це визначальна складова моєї роботи — це пошук і впровадження інноваційних педагогічних технологій навчання відповідно до сучасних потреб особистості і суспільства. Однією з них є метод проектів. 
 Метод проектів — не нове явище в педагогіці. Останнім часом цьому методу приділяється значна увага як методу проблем.

Завдяки активному навчанню, цей метод стимулює пізнавальну активність і самостійність учнів. 
Використання активних форм і методів навчання безперечно мають багато переваг. Вони відкидають одноманітність, посилюють інтерес до предмета, навчання, розвивають творче, продуктивне мислення, вчать культури спілкування, поліпшують міжособистісні взаємини, краще реалізують єдність навчання, виховання і розвитку учнів. 
Одним із кращих засобів формування та розвитку життєвих компетенцій учнів є проектна методика, яка сприяє розвитку ініціативи, самостійності, організаторських здібностей, стимулює процес саморозвитку.
Проектна діяльність — одна з найперспективніших складових освітнього процесу, оскільки створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції. 
Використання методу дає змогу реалізувати особистісно діяльнісний і особистісно орієнтований підходи в освіті учнів.


Саме через метод проекту відбувається самостійне  здобування знань, їх систематизація, вміння орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий